Általános Szerződési Feltételek
Webáruház adatai
Az Ön által vásárolt termékek eladója a Copper Age Kft., melynek jogszabályok által meghatározott adatai a következők:
Cégnév: Copper Age Kft.
Adószám: 24238704-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-997199
Kamarai nyilvántartási szám: BU24238704
NAV engedély szám: 3883966274 NAV DBPVPIG
Üzletünk (telephely): 1113, Budapest, Bocskai út 77-79, II/240.
Székhely: 1115 Budapest, Etele út 38/b, 9/57. (iroda, ügyfeleket nem fogad, a bemutatótermünk címe: XI., Budapest, Bocskai út 77-79, II/240.)
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-61400193 (Erste Bank). Nemzetközi utalások esetén: IBAN: HU84 1160 0006 0000 0000 6140 0193, SWIFT/BIC kód: GIBAHUHB.
Kérdéseit, kéréseit, javaslatait a felső menüsorban található kapcsolat űrlap kitöltésével küldheti el számunkra, illetve telefonon keresztül (20/390-5475) is szívesen állunk rendelkezésére.
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
Az Aszal.hu webáruházban eladásra kínált termékek képezik a vállalkozó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen.
Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassák el, hogy pontosan azt a terméket rendelhessék, melyre szükségük van. Adott esetben kérjék ügyfélszolgálatunk segítségét, szívesen állunk rendelkezésükre. Egyes termékek használata veszélyeket rejthet magában, a termékleírások ebben a tekintetben is segítséget nyújtanak.
A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntve az ára, mely bruttó, tartalmazza a mindenkori ÁFA-t.
A megrendelt termékeket személyesen üzletünkben (1119, Budapest, Vahot utca 6) tudja átvenni, valamint természetesen ki is tudjuk szállítani a szállítási tudnivalókban foglaltak szerint, Magyarországon belül és külföldre is.
Át nem vett csomagok
Abban az esetben, ha a csomagot nem veszi át a megrendelő, az visszaszállításra kerül hozzánk. A visszaküldött, át nem vett csomagok esetén a szállítási díjat a megrendelőre terheljük. Újraküldést vagy új megrendelést kizárólag e szállítási díj megfizetését követően tudunk teljesíteni.
Szállítási határidő, szállítás
Természetesen minden termék átvehető személyesen üzletünkben. Nyitvatartás nyitvatartási időn túl is. Hívjon minket, és mi bármikor kinyitjuk Önnek üzletünket! Mindig hívható telefonszám: 20/390-5475. Általánosságban igaz, hogy a termékek azonnal, raktárról szállíthatók (tehát például reggel 10-ig leadott rendelés esetén a következő munkanapon Önnél lehet a kiválasztott cikk). Időszakos készlethiány előfordulhat minden termékből.
A futárszolgálattal kiküldött csomagok kézbesítését depovárosokban munkaidő utánra is, este 20 óráig kérheti, felár nélkül. (Depovárosok: Békéscsaba, Budapest, Debrecen, Dunaföldvár, Eger, Esztergom, Győr, Kaposvár, Kecskemét, Kiskunhalas, Miskolc, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Nyírtelek (Nyíregyháza), Pécs, Salgótarján, Siófok, Sopron (Fertőszentmiklós), Sülysáp, Szeged, Szentes, Szekszárd, Székesfehérvár, Szombathely, Tatabánya, Törökszentmiklós (Szolnok), Vác (Rád), Veszprém, Zalaegerszeg). Kérjük ezt a megrendelés során a megjegyzések közé írja oda. A kiszállítás munkanapokon történik.
A megrendelt termék szállítási határidejéről a rendelést követően írásban tájékoztatjuk, természetesen rendeléstől függetlenül is szívesen adunk felvilágosítást a szállítási határidőkkel kapcsolatosan.
A szállítást a termékek súlyától, méretétől és törékenységétől függően futárszolgálat vagy speditőr végzi munkaidőben, ezért kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető. A kiszállításról természetesen előzetesen tájékoztatjuk vásárlóinkat.
Az összes olyan termék, melynek leírásában az "ingyenes kiszállítás" tétel szerepel, ingyenesen kerül kiszállításra Magyarország területén belül bárhová. Az ilyen megjelölésű termékkelegyütt rendelt kiegészítők szintén ingyenesen kerülnek kiszállításra. Ez alól kivételt képez az az eset, ha a rendelt kiegészítők kereskedelmi mennyiségűek, ebben a kivételes esetben fenntartjuk a jogot a szállítási költség esetleges megemelésére.
A szállítási költség a rendelt termékek összsúlyától függ (személyes átvétel esetén természetesen díjmentes), mértéke a következő (bruttó összeg, Magyarországon belül bármilyen címre):
- 2 kg-ig: 1.370 Ft (futárszolgálat)
- 2-5 kg: 1.550 Ft (futárszolgálat)
- 5-10 kg: 1.700 Ft (futárszolgálat)
- 10-20 kg: 2.200 Ft (futárszolgálat)
- 20-30 kg: 2.500 Ft (futárszolgálat)
- 30-60 kg: 37.400 Ft (fél euro raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)
- 60-129 kg: 57.700 Ft (egy euro raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)
- 129-160 kg: 72.200 Ft (egy US raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)
- 160-400 kg: 101.200 Ft (két euro raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)
Minden terméknél feltüntetjük a termék csomagolási súlyát, mely alapján a rendelés végén a rendszer automatikusan kiszámítja a szállítási költséget.
Szállítási költségek Magyarországgal szomszédos országba (Ausztria, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna):
- 2 kg-ig: 9.400 Ft (futárszolgálat)
- 2-5 kg: 14.000 Ft (futárszolgálat)
- 5-10 kg: 15.600 Ft (futárszolgálat)
- 10-20 kg: 18.300 Ft (futárszolgálat)
- 20-30 kg: 20.900 Ft (futárszolgálat)
Ennél nagyobb méretű ill. a világ többi országába történő szállítás esetén kérje szállítási ajánlatunkat. Külföldre sajnos kizárólag előre utalást követően tudunk szállítani.
Fizetési tudnivalók
A termékeket kiszállítani utánvéttel illetve előre fizetéssel tudjuk. Személyes átvétel választása esetén kérjük, figyeljen rá, hogy egyes termékeink nagyon nehezek és nagyok (pl. a 100 literes alembik lepárló 125 kg és több, mint 1 méter magas), ezért a bemutató teremből történő elszállítása nehéz lehet.
Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékeket egyszerre, egy csomagban küldjük el. A webshopban található termékek beszerzését nem tudjuk garantálni, de mindent megteszünk érte, hogy mindig az aktuálisan elérhető termékek szerepeljenek csak webshopunkban.
Előleg befizetésére kizárólag egyedi gyártású illetve nagyüzemi méretű készülékek esetében van szükség. Az előleg mértéke 50%.
Oldalunkon a következő fizetési lehetőségeket kínáljuk:
- PayPal-on keresztüli fizetés VISA, MasterCard, American Express és a Discover kártyákkal illetve PayPal számláról. A PayPal egy online fizetési szolgálatatás, mellyel a webshopokban biztonságosan, gyosan és egyszerűen lehet fizetni, ráadásul mindezt ingyenesen. Miért PayPal-on keresztül? Azért, mert:
- biztonságos: az Ön bankkártya vagy hitelkártya adatait kizárólag a PayPal rendszerben kell megadnia, így soha nem fordulhat elő, hogy egy webshop kétszer megterhelje számláját.
- egyszerű: két egyszerű klikkeléssel fizethet, hiszen PayPal regisztrációját követően minden online fizetés esetén a PayPal a már megadott banki adatok alapján kezeli, nem kell minden alkalommal újra megadni azokat.
- gyors: a PayPal befizetések gyorsan célba érnek, így az árut a lehető leghamarabb fogja megkapni.
- előre utalás. Ebben az esetben a 11600006-00000000-61400193 (Erste Bank) számú számlára kérjük átutalni az összeget (bankszámla tulajdonos neve: Copper Age Kft., címe: 1115, Budapest, Etele út 38/b, 9/57). A megjegyzés rovatba kérjük, ne felejtse el feltüntetni a rendelés sorszámát.
- személyes átvétel. A termék személyes átvételére a bemutató termünkben van lehetőség.
- utánvétes szállítás futárral. Ebben az esetben az árut a futárnak kell készpénzben kifizetni, az áru átvételekor. Kizárólag magyarországi cím esetén választható, külföldre nem tudunk utánvéttel szállítani. Utánvétes szállítás esetén a szállítás napját előzetesen egyeztetjük Önnel.
Segítség PayPal fizetéshez
Ha a fizetés során a PayPal fizetést választja, az oldal automatikusan átnavigálja Önt a PayPal biztonságos fizetési oldalára.
Itt két lehetőség között választhat. Ha van PayPal számlája, akkor a jobb oldalon egyszerűen lépjen be, és fizessen a szokásos módon. Ha nincs, akkor használja a bal oldalon megjelenő űrlapot. A megrendeléskor megadott adatok automatikusan megjelennek az űrlapon, csak a következő adatokat kell még kiegészítenie:
Card Number: bankkártya száma
Expiration Date: a bankkártya lejárati ideje hh/éé sorrendben, ahogy ezt általában a bankkártyán is látható
CSC: a kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kód (az aláírás mező felett jobbra).
Home Telephone: - ez ugyan otthoni telefont jelent, de azt a számot érdemes megadni, amelyen a bankja eléri Önt, ha mégis gond akadna. (Ne felejtse el megadni az országkódot és a körzetszámot)
E-mail: az itt megadott e-mail címre érkezik a visszaigazolás a fizetésről.
A címadatokat érdemes még egyszer ellenőrizni. A "Billing Address Line2" mező csak arra szolgál, ha az első sorba nem fértek volna ki a címadatok. Ez az egyetlen nem kötelezően kitöltendő mező. Ha az összes mezőt kitöltötte, nyomja meg a "Review Order and Continue" gombot. Itt újra ellenőrizheti a megadott adatokat, a fizetendő összeget és a megrendelést. Ha mindent rendben talál, hagyja jóvá a tranzakciót. Pillanatokon belül értesítik Önt e-mailben a sikeres tranzakcióról, ezzel egyidőben mi is megkapjuk az értesítést a sikeres fizetésről, és elkezdjük megrendelése feldolgozását.
A fizetésnek ez az Ön számára leggyorsabb és legolcsóbb módja. Ha azonban mégsem sikerül a tranzakció, vagy nem érti valamelyik hibaüzenetet, minden további nélkül visszatérhet a honlapunkra oly módon, hogy az oldal alján található:
Cancel and return to Aszal webshop (azaz Mégsem, és visszatérés az Aszal.hu webshop honlapjára) linkre kattint. Ha ezt teszi, akkor úgy folytatódik a fizetési folyamat, hogy jelzi a PayPal fizetés sikertelenségét, és felajánlja, hogy újból próbálkozhat, illetve választhat másik fizetési módot.
Reméljük, hogy ezzel a segítséggel semmi gondot nem fog okozni a rendelés kifizetése.
A szerződés, rendelési folyamat
Megrendelő megrendelése elküldésével a Copper Age Kft. vásárlójává válik. A megrendelés ügyfélszolgálatunk írásbeli visszaigazolása után tekinthető véglegesnek.
A webáruházban előzetes regisztráció nélkül tegye a termékeket a kosárba, és ha készen van, nyomja meg a bal felső sarokban megjelenő fizetés gombot. Ezután már csak lépésről lépésre ki kell tölteni az oldal által kért adatokat, a fizetési és szállítási módot, minden esetben az oldal alján jóváhagyva az addig beírtakat. Amint az utolsó oldalt is jóváhagyta, rendszerünk automatikusan küld Önnek egy e-mailt, mely tartalmazza rendelése összes adatát.
Adatvédelem
Birtokunkba jutott, a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, és semmilyen formában nem adjuk tovább harmadik félnek.
A Copper Age Kft. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásai egyedi jelszóval vehetők igénybe. A jelszó azonosítja a Megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a Megrendelő megtette. A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról azonnali visszaigazolást küld. A Megrendelő teljes felelősséget vállal a jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti. A Copper Age Kft. nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben.
A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve magyar. A fentiek szerint megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, azt a Copper Age Kft. iktatja, így az a későbbiekben is hozzáférhető lesz.
Jótállás, szavatosság, garancia
Kérjük vásárlóinkat, hogy amikor a csomag megérkezik, az átvétel igazolása előtt ellenőrizzék, hogy a termékeket épségben megkapták-e. Amennyiben az átvett csomag sérült vagy hiányos, a futárszolgálatnál található jegyzőkönyvbe vetessék fel az észlelt problémát, máskülönben nem tudjuk pótolni a sérült terméket.
A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Copper Age Kft. mentesül a szavatossági felelősség alól.
A garancia érvényesítésének feltétele a számla vagy nyugta bemutatása, jótállási jegyet nem bocsátunk ki.
Hibás teljesítés esetén elsősorban javítást végzünk, ha ez nem lehetséges, a terméket cseréljük. Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs lehetőség, akkor a vásárló árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A garanciális ügyintézésből visszaérkezett (javított vagy cserélt) termékeket az értesítést követő 21 napig tároljuk. Az át nem vett termékekért a 21. napot követően napi 500 Ft tárolási díjat számítunk fel. A 180 napig át nem vett termékeket, illetve ahol a tárolási díj már meghaladja a termék értékét, nem tároljuk tovább. A tárolás megszűnéséről külön értesítést nem küldünk. Garanciális ügyintézés esetén a termék Copper Age Kft.-hez történő szállítása a vásárlót terheli. Utánvéttel visszaküldött terméket az üzemeltető nem vesz át.
A termék illetéktelen megbontása, módosítása, a gyári specifikációtól eltérő, illetve nem a rendeltetésenek megfelelő célokra törtenő felhasználasa a jótállás érvénytelenítését vonhatja maga után.
Elállási jog
Az ebben a pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek,
b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.
Nem alkalmazható az elállási jog "olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak", ezek ugyanis a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján kivételnek minősülnek. Bővebb információ itt.
Elállás esetén a termék bontatlan vagy bontott állapotban érkezhet vissza webáruházhoz. Utánvéttel visszaküldött terméket az üzemeltető nem vesz át.
Kizárólag sérülésmentes vagy a rendeltetésszerű használatot meg nem haladóan használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles az üzemeltető a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. Az üzemeltető követelheti a fogyasztótól a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Elállásra vonatkozó igényt a vásárló emailben, postai úton írásban vagy személyesen jelentheti be, az e jogszabályon alapuló elállást nem kell megindokolni.
A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a webshop címére, és legkésőbb 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát a vásárló által megadott bankszámlaszámra. A visszatérítés vonatkozik a termék vásárló részére történő kiszállítási költségekre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.